Godmorgon

Riktigt bra morgon, det är sååå varmt! Så idag blir det SHORTS, woopwoop :D ska alldeles strax dra till gymmet och sen ska jag spendera dagen ute i solen och sooola lite. Så underbart så jag dör! Som jag har längtat efter denna underbara vår. Och jag får passa på att njuta nu för denna supervärmen som kom idag stannar bara i tre dagar, sen går det ner till 12 typ igen. Men idag, imon och onsdag ska jag njuta vill jag lova.
 
Så vad hände igår? Sov sent, stack till gymmet och körde 20 minuter på trappmaskinen och sen en timmas zumba. Kul! En sväng till Starbucks med Sarah och Johanna och sen hem och chilla en stund, skypade lite med Almis. Sen träffade jag mina nya amerikanska kompisar (som vi träffade när vi var på Black Bear) Mike, Corey och Johnny. Gjorde inte så mycket dock, stack iväg och köpte glass och kollade på film. Chill! Ingenting mer att berätta om gårdagen tror jag. Nu har jag precis skickat iväg tjejerna till skolan och städat undan lite, med städhjälpen kom nyss så hon tar resten. Älskar att ha städhjälp, haha...i början hatade jag det, gillar inte när någon annan plockar bland mina saker så jag pratade med henne och bad henne att inte röra mina saker, bara dammsuga rummet. Och det är sååå skönt. Att kunna lämna köket på morgonen utan att städa undan ordentligt är toppen också! Jag börjar bli riktigt amerikaniserad och LAT. Fy fan, haha. Tar bilen överallt också, inte okej. Välkommen tillbaka till verkligheten när jag kommer hem...men nu ska jag byta om och sticka iväg till gymmet.
Hejsvej!
Bild från igåååår när jag printscreenade på mobilen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0