Är tisdag redan slut?

Helt galet vad tiden flyger iväg...tisdagen är redan slut liksom! Ska strax gå och borsta tänderna och sen är det sängen som gäller. Så dagen idag bestod av frukost och lunch till tjejerna, lämna av vid skolbussen sen hem och chilla lite. Förkylningen lite bättre men vågade ändå inte träna än, har fortfarande känningar i foten också..så jag låg och halvsov ett tag, vilade lite helt enkelt. Vaknade till och hade panik för att det var ljust ute, trodde jag hade försovit mig och att tjejerna hade missat skolbussen men nej, de var ju redan i skolan haha. Jaja, vid tolv behövde K skjuts till diverse olika ställen, hon kan fortfarande inte gå. Så först åkte vi till typ 12 olika apotek för att hitta kryckor men det var slut överallt. Tillslut hittade vi det och då åkte vi iväg på lite andra ärenden innan vi stressade hem och jag lämnade av K och åkte och hämtade tjejerna. Vi åkte till gymnastiken och där hade jag som vanligt sällskap av Simone. Härligt! Vi var klara där klockan sex och då köpte vi med oss pizza hem och hade myskväll igen. Så det var chill. Orkade inte göra så mycket när jag var färdigjobbad, kollade lite Pretty Little Liars och sen skypade jag med Sandra så det var kul. Sen dess har jag halvsovit och nu ska jag ta mig i kragen och borsta tänderna. Vi hörs imon :)
 
Bjuder på en liten bild på våran nya bil som jag kör runt med hela dagarna. Woopwoop! Den är dock större i verkligheten än vad den ser ut på bilden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0