Ja, skrolla ner så får ni se på bildbomb vill jag lova!

Tänkte bara berätta lite snabbt om dagen..
 
Jättekul att träffa tjejerna imorse, massvis med energi hade de vilket jag behövde! De hann med skolbussen utan problem och jag gick upp för att vila lite så att jag blir frisk från min förkylning nån gång. Snart hoppas jag!! Skypade lite med mamma också. Sen ringde K vid typ två och sa att jag måste köra henne till sjukhuset för hon hade skadat knät under sin squash-träning och var tvungen att röntga det. Så jag körde henne dit och sen hämtade jag tjejerna i skolan och vi åkte till deras squash-träning. Hämtade upp K från sjukhuset och vi åkte hem allihop. De vet fortfarande inte riktigt vad som är fel med knät men förmodligen nåt med korsbandet så det kommer förmodligen bli operation. Gud vad härligt! Eller inte.. Vi beställde i alla fall hem pizza efter den här lite traumatiska dagen och mumsade. Gosade lite extra med tjejerna också! S sa; "When you said you're the best baby sitter ever you didn't lie." Haha, söt är hon! Men tack och bock på det :D i alla fall, det var den dramatiska dagen det! Fick i princip bära upp K på övervåningen, hon kunde inte stödja på benet alls och tårarna bara rann vilket fick tjejerna att börja gråta också så det var kaos där ett tag..men det löste sig ju det också! Skypade lite med först Almis och sen Eddie nu på kvällen också. Sweet!
 
Fick reda på lite mer nyheter idag, typ att de ska börja renovera hela huset snart osv, men jag berättar mer om det imon..tiden har sprungit iväg som vanligt! Vi hööörs!!
 
Fick kommentar om att jag behöver lite fler bilder, och absolut! Ska skärpa mig...ska försöka lägga till minst en bild till varje inlägg.
 
Så här sitter jag och chillar lite med min chokladkaka i min Western-skjorta som tjejerna säger haha...namnam! (Ja mamma, jag SKA klippa mig. Snart. Gillar ju att mitt hår börjar bli långt..)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0