Skärpning!

Förlåt, jag ska verkligen skärpa mig! Måste börja skriva oftare igen..men det händer så himla mycket hela tiden och jag är alltid så galet trött på kvällarna så jag har inte energin för att skriva. Skriver lite snabbt nu innan mina ögonlock faller ihop.
 
I måndags var det vanlig jobbdag, inga konstigheter. Gymmade mellan mina jobbpass. Men för övrigt en helt vanlig dag. Tjejerna hade squash och sen var det läxor. Nemas problemas. Igår var det också en vanlig jobbdag, inga konstigheter alls egentligen. Börjar verkligen få in alla rutiner så jag inte ens tänker på det längre numera. Allt bara flyter på liksom. Igår var det gymnastik som gällde och Simones tjejer har gymnastik samtidigt så då hade jag lite sällskap när de tränade, det var härligt! K hade ett event på kvällen och E var tvungen att jobba över så jag jobbade ända till klockan nio, så det var jag som nattade tjejerna vilket gick bra som vanligt. Sen skypade jag med Eddie, planerade vår vecka tillsammans. Kommer bli så jävla grymt! Jaja, idag så har det varit en relativt vanlig dag också...skickade iväg tjejerna till skolan, var tvungen att köra K till friören så jag kunde ha bilen och va på gymmet tio när min träning började. Kvart i tio ringer K och säger att jag måste köra henne från frisören till tåget. Jippi. Så därför blev jag sen till min träning...menmen, sånt händer! Körde på som fan, det var galet jobbigt idag, mest benträning men nästa vecka blir det magträning. Blä. Men välbehövligt...i alla fall, när jag var klar på gymmet åkte jag och lunchade med Victoria, Molly och Ida. Trevligt! Men hur sköna de svenska tjejerna än är så vill jag träffa mer människor som inte är från Sverige (helst amerikaner) som jag kan hänga med, jag är ju som sagt inte här för att träffa svenskar och prata svenska även om det såklart också är jätteskönt och jättekul ibland. Men jag ska verkligen försöka hitta fler amerikaner! Tråkigt nog gick min tyska vän Charlotte in i rematch idag...så jag får hitta en ny tysk att hänga med haha. Jaja, sen hämtade jag upp tjejerna från skolan tidigt idag för de skulle ha en privat squash-lektion med en av tränarna där. Så det var träning mellan tre och fyra och då kunde jag ju chilla. Härligt. Sen hem, byta kläder på Z, lämna S och Katie hemma med mormorn som kom på spontant besök och köra Z till fotbollen, hämta K och åka hem. Laga mat, diska, läxor, leka och sen klart. Pust. Sen blev det skype med Almis igen. Tänkte vänta på att Eddie slutar men det har blivit alldeles för sent nu. Vi hörs SNART igen kompisar! Kram


Kommentarer
Anonym

Härligt å höra dig igen, älskar din blogg,/kram

2013-02-07 @ 15:42:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0