Stoppad av polisen!!

Ännu en grej att stryka från min "att göra innan jag åker hem igen"-lista. Jag blev stoppad av polisen idag på vägen till gymmet. Körde visst lite för fort..men inte så fort ändå, jag körde i exakt samma fart som alla andra men bara för att jag är ung och tjej så stoppade han såklart mig. Så jag fick visa körkort och registreringsbevis men sen (förmodligen för att jag är så söt..hahaha) så släppte han mig utan böter med bara en varning. Tur för mig!! Haha jag höll på att skita på mig typ, har ju aldrig blivit stoppad innan så det var skitläskigt ju! Överlevde som tur var. K blev irriterad för att de hade stannat just mig men som sagt, förmodligen bara för att jag är ung och tjej (tydligen brukar de göra så..). Men men, ingen skada skedd! Så sen åkte jag ju då till gymmet och hade lektion med min PT. Gick inget bra idag. Orkade typ ingenting och det kändes blä. Men jag gjorde det i alla fall, det är det som räknas.
 
BTW, jag bokade mina biljetter till Seattle igår!!! Så jävla nice :D den 16:e februari åker jag över till världens bästa Edith :D :D :D hur glad som helst!! Bara två veckor kvar...så underbart att få kramas lite med min fina vän :)
 


Kommentarer
Anonym

Skärpning! Ingen mer fortkörning!

Svar: Äsch, jag fick ju ändå ingen böter :D
Emilia Berntsson

2013-02-01 @ 21:14:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0