Två dagars update

Trött som en gnu vill jag lova. Jättetrött verkligen, vet inte vart mina dagar tar vägen, tiden går så himla fort och jag hinner inte med. Måste sova!! 
 
Igår jobbade jag som vanligt på morgonen, sen åkte jag till gymmet vid typ 11 har jag för mig. Körde kondition och lite magträning. Tror inte jag gjorde nåt speciellt sen. Började jobba vid 14.30 igen, packade väskan och hämtade upp tjejerna från skolan 15.30. Då var det dags för squash igen! Sen hem, äta middag och sen var jag tvungen att jobba sent för K och E var tvungen att köpa bil. Tydligen finns inte den bil de ville ha så det blir en ny mini-van. Den kommer förhoppningsvis på torsdag eller fredag men vi får väl se. Så jag la tjejerna vid halv nio ungefär och sen kom K och E hem vid nio. Chill. 
 
Idag var det så jäkla segt att gå upp imorse vill jag lova...fy fan! Men jag gjorde det i alla fall! Fick iväg tjejerna till skolan och sen startade jag en maskin tvätt. K var tvungen att ha bilen så jag kunde inte åka till gymmet idag. Wäh! Får köra dubbelt så hårt imon istället (och det lär det bli...har PT imon ju). Så jag chillade mest här hemma, snackade lite med Eddie osv. Kul. Åkte och hämtade tjejerna vid 15.30 som vanilgt och vi åkte till gymnastiken där vi som vanligt mötte upp Simone och hennes tjejer. Alltid kul med lite sällskap. Sen hem, middag och leka. K hade nåt styrelsemöte och E jobbade sent så jag fick jobba över idag också, till klockan åtta ungefär. Då var det tack och hej och upp och kollapsa i sängen. Heeeelt sjukt trött nu.
 
Imon är det som sagt gym som gäller och sen ska jag och Simone iväg till en stor butikskedja som heter Kohl's. Hoppas kunna hitta lite fina kläder till vrakpris woopwoop. Får väl se. Jaja nu ska jag sova! Hörs :)
 
(Ska verkligen, verkligen försöka svara på alla mail imon. Sorry guys! Och skriva lite inlägg om två frågor jag har fått här på bloggen!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0