VARFÖR KAN JAG ALDRIG SOVA LÄNGE LÄNGRE?!

Jag får krupp verkligen! Igår vaknade jag vid sju, lyckades somna om till halv nio men sen gick det inte längre. Idag samma sak, vaknade vid halv sju men somnade om till åtta. Seriöst?! Jag vill ju bara sova länge ju :( jag behöver ladda upp med den energin liksom!! Men inte då.

Jaja, igår var det ju "kaos" hosthost, på grund av all snö. Och visst, det har snöat en del (det går typ till knäna ungefär..kan visa bilder sen) men det har absolut inte varit sånt kaos som internet säger. Så ni kan vara lugna där hemma i Sverige. Men i alla fall, jag var alltså hemma i princip hela dagen för "man kunde inte ut och åka med bilen". Suck liksom. Men vid tre tog jag mig en promenad i det härliga vädret med snö och sol och gick till affären och införskaffade mig lite proviant (aka godis) så jag skulle klara av ännu en kväll hemma. Sen busade jag lite med tjejerna ute i snön. Skypade lite och sen var det middag med hela familjen. Fast K viskade till mig att inte äta så mycket, vi (jag och K asså) åkte iväg till en restaurang efteråt och smaskade i oss lite pizza och supergod efterrätt. Hehe..busigt! Sen hände inte så mycket resten av kvällen, jag njöt av mitt godis och kollade lite melodifestivalen bara. Chill chill!

Idag vet jag inte om jag kan köra än, har inte kollat, men det blir i alla fall inte NY. Synd, såg verkligen fram emot det. Menmen, så är det! Ska ta bussen in till mallet (om jag inte kan ta bilen då..) och luncha med Victoria och sen ska jag shoppa lite och sen ikväll ska jag kolla Grammy Awards med Simone och några andra tjejer. Kul! Men först; frukost!! Hörs senare :)


Kommentarer
Mams

Bilderna?????

2013-02-10 @ 21:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0