Bildkavalkad

Ja nu kommer äntligen alla bilder ni har väntat på. Huset, New York, snön (som föll igår och nu faktiskt dessvärre ligger kvar! Men nästa vecka blir det upp mot tio grader igen woopwoop!) och lite annat smått och gott jag har samlat på mig under mina snart fyra veckor här. Gud vad tiden går fort!! Jaja, jag ber än en gång om ursäkt för den dåliga kvalitén. Jag får helt enkelt börja ladda min kamera igen och ta med den lite då och då men tills dess får ni stå ut med detta. Enjoy!
 


Kommentarer
Josse

Jag tänker bara på gossip girl när jag ser alla stadsbilder ;) och jag känner igen den där isen: https://www.youtube.com/watch?v=F5QbgRwTCTA
http://www.youtube.com/watch?v=yOxp0rv067A
haha :)

2013-02-06 @ 21:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0