Feber IGEN

Men bläää. Igår hände ju inte så jättemycket, jag försökte mest bara bli frisk vilket inte gick så bra. Febern går upp och ner hela tiden vilket är fruktansvärt jobbigt. Tog dock en liten tur med bilen till donken för att få i mig lite mat. För övrigt sov jag mest hela dagen och kollade på olika serier på datorn. Imorse när jag vaknade var den dock nere på 37,5 och jag antog direkt att jag var frisk vilket jag naturligtvis inte var...men jag hängde ändå med två tyska tjejer och en brasiliansk till köpcentret där vi kollade runt lite innan vi gick och käkade på nåt ställe som hette California Pizza Kitchen eller nåt sånt. Åt lite spagetti med köttfärssås. Nomnom! Det var gott. Sen gick vi på bio och såg Parental Guidance vilket var en bra film! Komedi och visst var den rolig. Definitivt inte en av de bästa filmerna men den var bra i alla fall. Efter det kände jag att det var dags att åka hem så jag körde den korta biten hem och kollapsade i sängen igen. Febern hade då såklart stigit till 38,5. Så sen dess har jag ätit lite knäckebröd, is, flingor och godis. Och febern har såklart stigit till 39,5 igen. Underbart! Får väl iofs skylla mig lite själv, men ändå...jaja, nu ska jag ner och fylla på min vattenflaska och sen ska jag sova även om klockan bara är tio här. Svettas som en gris så det får bli utan täcke. Får väl se hur det blir med jobbet imon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0