Sjuk tjej

Gött med 39,6 graders feber har jag hört. Eller inte. Har typ inte kunnat sova i natt heller, har drömt jättekonstigt och frusit eller svettats hela natten. Fruktansvärt! Tur för mig att familjen åkte iväg till fjällen tidigt imorse, så jag har ända till på söndag på mig att bli frisk. Måste dock göra lite tvätt och disk ändå. Blö haha. Hade ju tänkt åka ut och upptäcka stan också men vi får väl se hur det går med det. Knarkar ju ipren nu så förhoppningsvis försvinner väl febern snart. Äter lite choklad nu också, man blir ju alltid lika lycklig av det! Sweet. Men ja, hela dagen kommer ju spenderas i sängen idag. Chill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0