Sovit sjukt dåligt!

Ja, jag har inte kunnat sova bra alls inatt. Jag var så galet trött där runt elva men när jag la mig på riktigt vid halv tolv kunde jag verkligen inte somna. Låg och vred mig till typ halv två och efter det har jag vaknat varje timma. Vid sju vaknade jag och var pigg (min kropp är verkligen inställd på det nu förutom att jag aldrig är pigg när jag vaknar då under veckorna...suck!) men jag somnade till slut om och sov till halv tio. Välbehövligt! Nu följer jag konståknings-EM med spänning, kan inte se det men jag kan se poängen uppdateras live. Majorov måste ha åkt sjukt bra, han blir ju sämst sexa! Sweet. Jaja, jag ska ju jobba nån timma om typ trettio minuter men K ringde precis (ja, vi ringer varandra, ingen vill gå i min trappa i onödan haha) i panik och undrade om jag ville gå med på S och Katies födelsedagskalas för nån kompis i ishallen och åka lite. Självklart ville jag det! Hade ändå inga planer för dagen så det är ju bara kul att få åka lite skridskor då. Och det håller nog inte på så länge, några timmar bara kanske. Och K lovade mig en fin present också, haha. Men nu måste jag ju då fixa mig i ordning en smula, kan ju inte lämna huset för att gå på Kalas och se ut hur som helst haha. Nu blir det duschen, heeej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0