Blääää

Asså herregud vad det var jobbigt att gå upp imorse!! Skönt att det bara är två tidiga dagar kvar nu och sen är det helg. 
 
Igår var det en lång dag men lite olydiga tjejer. Hämtade ju upp dem från skolan vid halv fyra och då åkte vi till gymnastiken, tjejerna åt sina snacks och gjorde läxorna. Vid fyra började S och Kate, men Z började inte förrän halv fem så vi gjorde lite mer läxor. Träffade på Simone också, hennes tjejer hade gymnastik samma tid som mina så jag hade sällskap den där halvtimman när alla tjejerna tränade. Efter gymnastiken var de i alla fall väldigt hyper och gjorde ingenting som jag sa till dem att göra. Suck. Sprang runt och var överallt där jag inte kunde se dem. Så igår blev det ingen efterrätt! Vi kom hem vid sex och då lagade jag tacos och vi åt. Sen städade jag undan och var klar för dagen. Då skypade jag med Edith och slocknade runt halv tolv.
 
Idag var en vanlig morgon, men jag var tvungen att göra all tvätt från skidhelgen så det tog ett tag. Håller fortfarande på med sista maskinen liksom. Vid tolv åkte jag iväg till gymmet för att ha lektion med min PT men sen visade det sig att han hade slutat så jag bokade in ett pass med huvudcoachen imon istället och så ska jag få en ny PT. Fick träna själv idag :( men jag körde mest aktiv rörlighet för att försöka få bort lite träningsvärk. Har ju haft träningsvärk konstant i över en vecka. Och imon lär jag ju få det igen. Blä. Men det känns bra ändå!
 
Nu måste jag laga mat innan tjejerna kommer hem om 40 minuter ungefär. Lugn dag med bara en aktivitet för Z. Fotboll men jag har ingenting med det att göra, hon blir upphämtad av en kompis så jag har bara S och Kate här hemma sen. Sweet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0