Chill!

Det blev en rätt chill eftermiddag. Lite gnäll vid middagen för jag hade tydligen inte rätt sås till köttet så jag fick kämpa för att få i dem maten men det funkade ändå. Efter middagen åkte Z iväg till fotbollen och S och Kate åkte med K till nån affär och köpte nåt till skolan eller nåt sånt så jag var ensam och kunde städa undan i lugn och ro efter maten. De kom hem igen vid halv sju och då värmde jag på maten igen och så fick de äta lite mer innan E kom hem och tog över strax efter sju för att läsa läxor med dem. Så det var en väldigt chill eftermiddag, skönt. Sen skypade jag med Edith och nu ska jag sova! Måste ladda upp med mycket energi till min träning imon. Herregud...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0