Färdiggymmad och äter nötter

Jao, det var segt att gå upp imorse vill jag lova men fördelen var ju att jag nu har tre sovmorgnar framför mig woopwoop! Det är ju Martin Luther King-day (eller vad det nu heter) på måndag så då är jag ledig för de ska åka skidor lördag-måndag. Sweet! Jag bestämde mig i alla fall för att åka till gymmet direkt när jag hade lämnat tjejerna vid bussen och så åkte jag dit. Körde 20 minuter på crosstrainern och sen körde jag olika styrkeövningar i typ 40. Tänkte simma lite som avslutning men poolen var stängd idag så det blev inget med det... well well, träffade på PT:n jag hade i tisdags (alltså inte min vanliga) och han gav mig lite tips och råd på övningar och sådär så det var nice! Jaja, nu sitter jag här i min säng, nyduschad och äter nötter. Jag älskar nötter! Speciellt Cashew. Sweeeeet. Plus att det är relativt nyttigt också. Det är en dålig sak annars, när jag tränar blir jag mycket mer sötsugen och småhungrig hela tiden. Får skärpa mig och börja äta tre stora mål mat om dagen så blir det nog bättre. Ska strax ta och laga mig en stor jävla lunch med ris, kyckling, sparris och lite vanlig sallad. Och steka lite ägg bara för att det är så jävla gott. Hehe. Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0