Måste börja träna snart!!

Jag mår inte bra av att inte röra på mig. Nu vill jag bara bli frisk så att jag kan börja gymma, det ska bli så galet skönt. Jag har tränat typ 8-12 timmar i veckan sen jag var tio och nu tränar jag inte överhuvudtaget. Nej, usch. Ett stillasittande liv är ingenting för mig! Jag vet att jag kommer må så mycket bättre både i kropp och själ så fort jag börjar träna igen så så fort jag är frisk kommer jag anmäla mig till gymmet här. Så det så! Annars då? Jo, förkylningen är lite bättre men fortfarande inte bra...hostar och snorar men ingen feber längre woopwoop! Började som vanligt sju imorse och då var det våfflor till frukost (färdiga innan så det var bara att värma) och fixa lite lunch som vanligt. Vi körde tjejerna till skolan idag för vi skulle ändå iväg och fixa mitt körkort efter. Men sen kunde vi ändå inte göra det för man måste typ ha två bevis för att man bor på den här adressen, det räckte inte med det pappret jag hade. Suck, så vi fick åka hem igen. Eller jag körde K till tågstationen för hon var tvungen att åka till NY en snabbis så jag åkte hem och städade undan så länge. Packade tjejernas aktivitetsväska (gymnastik idag) och lite snacks och sådär och sen hämtade jag upp K vid tåget igen runt tre. Då bar det iväg till tjejernas skola och köra till den stora byggnaden där deras aktiviteter är (som heter Chelsea Piers och som jag hädanefter kommer referera till som Chelsea) där vi åt mellanmål och bytta om. Klockan fyra började gymnastiken och då kunde jag bara sitta och kolla i en timma. Sweet. Saknade verkligen att vara tränare! Det såg så himla mysigt ut och det är ju så sjukt roligt så jag måste definitivt börja jobba som tränare igen när jag kommer hem!! I alla fall, klockan fem var det klart och då åkte vi hemåt igen. Eftersom jag slapp laga mat (deras mormor gjorde det idag) så kunde jag bara plocka undan allt som tjejerna hade använt under dagen och hjälpa till och duka innan vi allihop hade en stor familjemiddag. Roligt! Det är verkligen en härlig familj! Sen var jag klar för dagen så då smög jag upp till mitt rum och har kollat på lite Paradise Hotel sen dess. Jag är dock jättetrött nu, det blev ju ingen middagslur för mig idag så jag ska nog försöka sova nu snart faktiskt. Imon kommer min nya AD (area director) ut hit för att prata med både mig och K för att se till att vi har koll på allt och sådär. Ska fråga henne lite om skola och sånt där men för övrigt tror jag att jag har koll på det mesta. Sen ska jag nog skypa med hela tjejgänget, en sista gång innan Sandra åker nu på fredag! Och Becca åker ju till Asien nån gång nästa vecka också. Galet! Jaja,  eftermiddagen kommer ju bli ganska hektisk också, S ska på playdate (när man är hos en kompis och leker) hos någon och vi ska ha någon annan tjej här som ska leka med Kate. Z har fotboll klockan fem men jag tror inte det rör mig...men vi får väl se! Nu ska jag försöka sova :) godnatt Sverige!
 
JAAA, bilderna kommer så fort jag orkar haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0