Trött igen

Haha, som vanligt. Det är så mycket nytt att lära sig så jag är helt slut på kvällarna. Men snart är det helg och då kan jag sova lite längre i alla fall. Som vanligt upp och jobba sju-nio imorse, fixa frukost, lunchlådor och skicka iväg till skolan. Sen städade jag upp i köket och gick sen och la mig igen. Halvsov fram och tillbaka från nio till ett typ då jag tog mig en nypa frisk luft. Glömde ta kort igen...men imon eller till helgen, jag lovar! Slapp göra middag igår också, deras mormor gjorde det igen så jag organiserade om tjejernas garderob istället så att jag hade nåt att göra. Nu är allt så fint så. Z och S kom med skolbussen kvart i fyra medan Kate åkte direkt med en annan mamma till sin dans. Z och S fick lite middag och gjorde läxorna innan vi åkte iväg till S dans och för att hämta upp Kate. När S var klar var klockan typ kvart över sex tror jag och då åkte vi hem och åt lite mer. Städade undan och plockade ur deras väskor och sen var jag klar för dagen. Då tog jag bilen och körde till köpcentret. Är ju tvungen att köpa lite fler vinterkläder, har långt ifrån tillräckligt ändå. Var ju till exempel tvungen att köpa lite nya träningskläder, shorts fungerar ju inte riktigt här borta. Inte än i alla fall, så jag har köpt träningsbyxor och en träningströja, leggings, linne, tröja och kjol från H&M också. Hann inte med alla affärer jag ville så jag ska tillbaka i min paus imon hade jag tänkt mig. Chill! Sen nu på kvällen har jag skypat med Eddie. Sweet. Nu ska jag sova så jag orkar med en sista jobbdag innan helgen. Tack och heeeej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0