Snabb update

Skriver lite kort om vad jag har gjort sen senast.
 
Onsdag: Vanlig dag, eller så vanlig en dag kan vara här i Stamford. Det var lite bråk mellan tjejerna här hemma, ingen aning om varför men det löste sig till slut. Inga aktiviteter, bara hemma med dem! Lyckades boka boende till New York också.
Torsdag: Vanlig dag igen, det var dans på schemat så jag tog med mig tjejerna själv och fick fickparkera och grejer helt själv med den nya gigantiska bilen. Läskigt jao! Men det gick ju bra det med.
Fredag: Jobbade som vanligt på morgonen men sen frågade K vem jag skulle på konserten med och då berättade jag att Eddie skulle över under helgen och då sa hon att jag kunde åka in direkt om jag ville, eller jag var bara tvungen att laga middagen så att det bara var att värma på den sen och städa undan och packa aktivitetsväskan men sen var jag off. Så det var rätt toppen måste jag säga! Men ja, jag åkte in runt tre och mötte upp Eddie där på New Yorks gator. Underbart! Berättar mer om helgen i New York imon. Kan ju dock säga att det var typ bästa helgen nånsin. Så sjukt roligt!
Söndag: Åkte hem igen vid halv sju och då var det typ direkt i säng för att vila lite. Den här helgen tog på min energi måste jag säga. Men det var det värt! Tjejernas farmor kom hit vid typ halv tio också så då fick jag hälsa på henne. Jättetrevlig!
Måndag: seeeg imorse haha. Men jag lyckades ta mig upp och fick iväg tjejerna till skolan. Sjukt härligt väder idag så jag gick ut och sprang för jag hade ingen bil idag för K var tvungen att ha den så jag kunde inte dra till gymmet. Men sprang typ 40 minuter och det var galet jobbigt men rätt skönt i solen. Sen hem och chilla lite, packade i ordning väskan för tjejernas sqaush och sen åkte jag, K, tjejernas farmor OCH mormor iväg till squashen haha. Så det var fullt pådrag vill jag lova. Kom hem vid halv sex och då var det varma mackor till middag. Jag och tjejerna hade lite mys innan det var dags för dem att lägga sig. Så det var en bra dag idag! Men nu är jag jättetrött så nu är det sängen som gäller. Imon kommer lite bilder och en detaljerad beskrivning av helgen :)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0