Det verkade ju bli en så bra dag...

Fick sms kvart i sju som sa att tjejernas skola inte började förrän 10.30 idag vilket betydde SOVMORGON woopwoop. Började inte förrän 8.15 så det var toppenskönt! Somnade alltså om och sen gjorde jag frukost. Idag blev det lite skivad banan, havregrynsgröt till Kate, flingor till S och mackor till Z. Lunch fick bli gårdagens taco-kött med ris till Kate och mackor till både Z och S. Lite äpple-puré, vindruvor och lite nötter till Z och S också och special-chips till Kate. Jag hann i alla fall städa undan i köket redan innan jag följde dem till bussen. Det var ju SNÖ ute idag. Herregud. Men den försvinner just nu...i alla fall, jag slängde in en maskin tvätt och åt lite frukost. Vid halv elva tänkte jag ju åka till gymmet men det tänkte inte bilen. Den vägrade starta och då ser jag att Kate eller Z har glömt att släcka lampan längst bak i bilen. Suck. Så det blev ingen träning idag för mig. Sämst, men jag tänkte göra det ikväll när jag har slutat istället. Jaja, fick skypat lite med mamma och Edith. Nice! Men nu måste jag börja jobba igen, skriver mer ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0