Chacha bloggen!

Tänkte skriva lite om min helg ba! I lördags sov jag ju då länge och det var superskönt! Behövde verkligen det. Sen gick jag en låååång promenad som slutade nere vid havet och där satt jag och svettades i min tjocktröja så den fick jag allt ta av mig. Våren är här tror jag allt!! Det var verkligen helt underbart så jag satt där i linne och uppdragna byxor som den svensk jag är och fick mig lite d-vitamin. 
 
 
Det var sjukt ljust :O och sjukt härligt!
Sen gick jag vidare hem och så firade vi E som fyllde år i fredags. Lite cupcakes och sång! Sen åkte jag iväg till gymmet och tränade konståkningsgrejer..spänst, explosivitet och konståkningshopp och det var SÅÅÅ kul! Galen träningsvärk dock och då menar jag verkligen GALEN. Ska försöka köra det nån gång i veckan så man inte tappar allt. (vilket jag redan har gjort iofs men så man inte tappar mer iaf!) Sen åkte jag till Starbucks och träffade Victoria. Trevligt, det var längesen jag träffade henne sist så vi hade en hel del att catcha up på. Sen hem och sova. I söndags sov jag länge igen, missade ju en timma iom att vi redan har gått över till sommartid här. Så på morgonen där skypade jag med halva släkten typ, härligt. Sen lite med Eddie också innan jag tog ännu en promenad i det grymt goa vädret och sen drog jag till mallet där jag tänkte köpa gröna byxor men hittade inga :((( får fortsätta leta typ imon! Mötte i alla fall upp Simone, Sarah och Johanna på mallet och vi gick på bio. Vi såg den där de visar hur de spårade och dödade Bin Laden. Bra film, väldigt gripande. Svårt att förstå att det faktiskt hände på riktigt...jaja, sen hem och sova!
Idag var det som vanligt på morgonen, fick iväg tjejerna i tid och sen gick jag ut och sprang och körde 30 minuter bålstyrka. Hade ingen bil innan halv tolv och hade en lunch med en kompis inbokad så jag hade ingen tid för gymmet nu på förmiddagen. Får bli ikväll istället! Ja, sen åkte jag då till en mexikansk restaurang och åt tacos med en kompis. Kul! Nu har jag precis packat tjejernas väska och ska alldeles strax springa iväg för att köra dem till squashen. Vi hörs! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0