Middag igår

Ja, K var riktigt illa tilltygad igår när hon kom hem så det blev ingen simning för tjejerna. Det var bara en play date här också så det var helt okej måste jag säga. Katie lekte med sin kompis hela dagen och jag, Z och S spelade massa spel. Lagade lite enkel mat, mac&cheese och chicken nuggets. Lite konstig blandning men tjejerna gillade det så jag klagar inte. Sen åkte jag och handlade lite grejer åt K innan jag slutade runt sju. Då fixade jag mig iordning lite snabbt och sen åkte jag iväg till Plan B Burger där jag mötte upp Victoria, Ida, Molly och Elin. Käkade en god middag och skvallrade lite gött. Blev dock en ganska tidig kväll men det var rätt skönt. Sen hem och chilla lite innan jag somnade runt tolv. 
 
Idag vaknade jag runt nio, stack iväg till gymmet en snabbis och sen försökte jag skypa med mamma men hon svarade inte...så jag åkte iväg till ett köpcenter med Victoria och Elin, skitkul! Hittade jeansshorts på Hollister (på rea, woopwoop!), en klänning från Forever 21 (riktig jävla partyklänning!) och en jättesöt topp från nån skum affär haha. Inte så farligt ändå...sen käkade vi på Cheesecake Factory, så jävla gott! Var hemma vid tio typ, och vad hittade jag då om inte ett grönt litet (eller ganska stort) paket från Sverige?! Thank you kära mor, det satt riktigt fint med lite påskgodis måste jag säga! Nu är jag dock skittrött, har fortfarande massa sömn att ta igen från när jag va i SF så jag ska sova nu! Lägger upp lite bilder från S i ett annat inlägg först bara! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0