Mycket på gång

Som vanligt...
 
Igår efter squashen fick alla tre tjejerna utbrott i omklädningsrummet och lyssnade inte på ett enda ord jag sa. Kaos mannen. Sydney började blöda näsblod också såklart. Aa, det var helt galet vill jag lova. Tjejerna fick time-out (en amerikansk bestraffningsmetod) så fort vi kom hem och sen hade E och K ett allvarligt samtal med dem om att deras beteende inte är okej. Så ja...men jag åkte i alla fall iväg med Simone när jag hade jobbat klart och vi tog en fika på Starbucks. Mysigt! Idag skickade jag iväg tjejerna till skolan, inga konstigheter där förutom att de fortfarande var väldigt dryga och inte alls som vanligt. Sen åkte jag iväg till gymmet och körde 30 minuter cykel, 30 minuter bålstyrka och sist men inte minst 20 minuter simning. Jättehärligt och riktigt tufft! Sen hem och laga lite lunch och chilla innan det var dags för tjejernas gymnastik. Hade sällskap av Simone som vanligt. Härligt! Tjejerna var dock fortfarande inte som vanligt...sen hem och lite middag på det. Hade tänkt åka och köpa nya gympaskor men pratade lite med K om min San Fransisco-resa och hon sa att bästa helgen är denna helgen. Så jag har suttit och kollat flygbiljetter osv och måste prata med Philip och K igen innan jag kan boka men om allt går som planerat åker jag redan på torsdag!! Galet jao..Så håll gärna tummarna för att allt klaffar nu :))
 
Jaha, jag är trött. Väntar dock på att Phlippis ska logga in så vi kan planera..men vi hörs imon! Å då ska ni få se alla bilder Eddie tog i Seattle, Vancouver och New York också. 
 
Min favoritbild från Central Park. Finaste Edith!!


Kommentarer
julia

Gjorde du en video när du skulle hitta en värdfamilj? Isåfall skulle du kunna lägga ut den här? Jag ska strax påbörja min ansökan men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska säga i videon...behöver tips!!
Kram

2013-03-17 @ 17:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0