Senaste dagarna

Hallo där. I söndags hängde jag med Simone hela dagen, vi började med att köpa med oss pizza och satte oss nere på stranden och käkade i solen. Riktigt härligt! Sen åkte vi till Starbucks och satte oss och fikade bara innan vi drog till en restaurang i närheten av köpcentret och käkade middag. Lång, rolig dag med nederländskan haha! I måndags så var det vanlig jobbdag, men Espen var ledig från jobbet så jag slapp squashen. Ganska gött ändå hehe. Var dock helt slut på kvällen ändå så jag somnade typ bums. Fast vaknade sen och skypade lite innan jag somnade på riktigt. Igår var det också vanlig dag med gymnastik och fotboll för Z. Simones tjejer har samma sak så vi synkar oss så hon kör Z och hennes äldsta till fotbollen och jag stannar vid gymnastiken med S, Katie och Simones yngsta och kör dem hem. Funkade kanonbra! Lite tråkigt dock att inte ha sällskap på gymnastiken längre :( menmen..när jag jobbat klart igår så åkte jag till gymmet en snabbis. Tufft! Idag var det tidig morgon, Z har friluftsdag med skolan så hon var tvungen att vara där vid halv åtta redan. Snark. Men det var okej! Nu väntar jag på att klockan ska bli 11 för då ska jag och Simone ta en promenad i det underbara vädret. Har en uppgift idag också, försöker ta kort på vad jag gör varje timma, så det kan ni nog få se sen när jag är klar! Hörs då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0