Torsdag + fredag

ORKAR INTE MED TIDEN. Jag får krupp ärligt talat. Vart tar alla dagar vägen undrar jag? Galet.

Torsdag: fick iväg tjejerna till skolan, stack iväg till gymmet och körde ett stenhårt benpass, hur gött som helst! Galen träningsvärk nu jao. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men något var det haha. Just det, Sydney var hemma för hon var förkyld så jag fick ta hand om henne ett tag. Sen kom de andra tjejerna hem vid fyra så då chillade vi lite bara och sen beställde vi hem pizza till middag. Awesome! Sen åkte jag iväg och köpte lite garn, har visst lovat att göra varsin halsduk till tjejerna...så det är vad jag pysslar med så fort jag har lite tid över..wohoo! Haha...
Fredag: det snöade lite grann över natten (typ fem centimeter) så skolan var inställd och jag fick börja halv nio istället för sju. Gött! Men sen fick jag jobba hela dagen så jag och tjejerna hade lite mysdag. Katie lekte med sina leksaker, Z läste och jag och S stickade. Så det var rätt chill. Slutade redan halv fyra också så det var toppen. Då skypade jag lite med min kära mor och sen stack jag till gymmet. Körde ett till armpass så det var riktigt gött faktiskt. Cyklade i typ 30 minuter också och hann med nästan två mil. Sen hem och duscha och sen iväg till en restaurang med Simone. Det var riktigt trevligt och vi blev kvar där till typ halv tolv då vi åkte och hem och jag somnade typ direkt. Men det var en härlig kväll!
Imorse vaknade jag vid tio (jaaaa, jag lyckades sova länge) och sen dess har jag skypat med Almis! Rätt chill, ska strax käka lite frukost och sen gå ut på en lång promenad i det underbara vädret (sol och tio grader). I eftermiddag får det väl bli lite gym tror jag allt. Men vi får väl se. Jaja, det var det för nu i alla fall!


Kommentarer
Anonym

Fullt upp förstår ja. Rapporten + bilderna från city förra helgen väntar vi på / Kram

2013-03-09 @ 22:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My year in the USA

Mitt namn är Emilia och jag är en 19-årig tjej som har varit här i USA som au pair i lite mer än fyra månader. Först bodde jag i Tucson, Arizona och tog hand om tvillingar som var 1 månad gamla när jag började men nu i årsskiftet flyttade jag norrut till Stamford, Connecticut som ligger ungefär 45 minuter från New York. Här tar jag hand om tre fantastiska tjejer som är 5, 7 och 9 år gamla.

RSS 2.0